Holeš, D. (2019). Marketing splet na primjeru branda "Dobro - trajni mesni proizvodi" (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:362445
Holeš, Dubravko. "Marketing splet na primjeru branda "Dobro - trajni mesni proizvodi"." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:362445
Holeš, Dubravko. "Marketing splet na primjeru branda "Dobro - trajni mesni proizvodi"." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:362445
Holeš, D. (2019). 'Marketing splet na primjeru branda "Dobro - trajni mesni proizvodi"', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek, citirano: 18.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:362445
Holeš D. Marketing splet na primjeru branda "Dobro - trajni mesni proizvodi" [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek; 2019 [pristupljeno 18.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:362445
D. Holeš, "Marketing splet na primjeru branda "Dobro - trajni mesni proizvodi"", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek, Osijek, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:362445