Dragić, D. (2023). Primjena partnerskog marketinga u plasiranju poljoprivredno-prehrambenih proizvoda (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:145590
Dragić, Danijela. "Primjena partnerskog marketinga u plasiranju poljoprivredno-prehrambenih proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:145590
Dragić, Danijela. "Primjena partnerskog marketinga u plasiranju poljoprivredno-prehrambenih proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:145590
Dragić, D. (2023). 'Primjena partnerskog marketinga u plasiranju poljoprivredno-prehrambenih proizvoda', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek, citirano: 11.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:145590
Dragić D. Primjena partnerskog marketinga u plasiranju poljoprivredno-prehrambenih proizvoda [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek; 2023 [pristupljeno 11.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:145590
D. Dragić, "Primjena partnerskog marketinga u plasiranju poljoprivredno-prehrambenih proizvoda", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek, Osijek, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:145590