diplomski rad
Uloga i važnost interneta pri marketinškim aktivnostima
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Poljoprivredni fakultet, 2016. urn:nbn:hr:151:529608

Zelić, Sandra
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek
Zavod za bioekonomiju i ruralni razvoj

Citirajte ovaj rad

Zelić, S. (2016). Uloga i važnost interneta pri marketinškim aktivnostima (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:529608

Zelić, Sandra. "Uloga i važnost interneta pri marketinškim aktivnostima." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:529608

Zelić, Sandra. "Uloga i važnost interneta pri marketinškim aktivnostima." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:529608

Zelić, S. (2016). 'Uloga i važnost interneta pri marketinškim aktivnostima', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek, citirano: 18.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:529608

Zelić S. Uloga i važnost interneta pri marketinškim aktivnostima [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek; 2016 [pristupljeno 18.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:529608

S. Zelić, "Uloga i važnost interneta pri marketinškim aktivnostima", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:529608