Zelić, S. (2016). Uloga i važnost interneta pri marketinškim aktivnostima (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:529608
Zelić, Sandra. "Uloga i važnost interneta pri marketinškim aktivnostima." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:529608
Zelić, Sandra. "Uloga i važnost interneta pri marketinškim aktivnostima." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:529608
Zelić, S. (2016). 'Uloga i važnost interneta pri marketinškim aktivnostima', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek, citirano: 18.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:529608
Zelić S. Uloga i važnost interneta pri marketinškim aktivnostima [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek; 2016 [pristupljeno 18.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:529608
S. Zelić, "Uloga i važnost interneta pri marketinškim aktivnostima", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:529608