Vellico, K. (2021). Mogućnosti korištenja Moodlea za vrednovanje učeničkih postignuća u nastavi matematike i informatike (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:181259
Vellico, Kristina. "Mogućnosti korištenja Moodlea za vrednovanje učeničkih postignuća u nastavi matematike i informatike." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:181259
Vellico, Kristina. "Mogućnosti korištenja Moodlea za vrednovanje učeničkih postignuća u nastavi matematike i informatike." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:181259
Vellico, K. (2021). 'Mogućnosti korištenja Moodlea za vrednovanje učeničkih postignuća u nastavi matematike i informatike', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, citirano: 23.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:181259
Vellico K. Mogućnosti korištenja Moodlea za vrednovanje učeničkih postignuća u nastavi matematike i informatike [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet; 2021 [pristupljeno 23.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:181259
K. Vellico, "Mogućnosti korištenja Moodlea za vrednovanje učeničkih postignuća u nastavi matematike i informatike", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:181259