Cerjak, J. (2019). Komparativna analiza kurikuluma geografije odabranih država Europe i međunarodnih procjena znanja i vještina (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:617693
Cerjak, Josip. "Komparativna analiza kurikuluma geografije odabranih država Europe i međunarodnih procjena znanja i vještina." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:617693
Cerjak, Josip. "Komparativna analiza kurikuluma geografije odabranih država Europe i međunarodnih procjena znanja i vještina." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:617693
Cerjak, J. (2019). 'Komparativna analiza kurikuluma geografije odabranih država Europe i međunarodnih procjena znanja i vještina', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, citirano: 23.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:617693
Cerjak J. Komparativna analiza kurikuluma geografije odabranih država Europe i međunarodnih procjena znanja i vještina [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet; 2019 [pristupljeno 23.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:617693
J. Cerjak, "Komparativna analiza kurikuluma geografije odabranih država Europe i međunarodnih procjena znanja i vještina", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:617693