Torma, L. (2019). Individualni pristup učenicima sa specifičnim teškoćama u učenju u nastavi Geografije (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:106495
Torma, Luka. "Individualni pristup učenicima sa specifičnim teškoćama u učenju u nastavi Geografije." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:106495
Torma, Luka. "Individualni pristup učenicima sa specifičnim teškoćama u učenju u nastavi Geografije." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:106495
Torma, L. (2019). 'Individualni pristup učenicima sa specifičnim teškoćama u učenju u nastavi Geografije', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, citirano: 26.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:106495
Torma L. Individualni pristup učenicima sa specifičnim teškoćama u učenju u nastavi Geografije [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet; 2019 [pristupljeno 26.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:106495
L. Torma, "Individualni pristup učenicima sa specifičnim teškoćama u učenju u nastavi Geografije", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:106495