Anković, A. (2017). Učenici s ADHD-om u nastavi Tehničke kulture (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Prirodoslovno-matematički fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:166:742181
Anković, Ana. "Učenici s ADHD-om u nastavi Tehničke kulture." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Prirodoslovno-matematički fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:166:742181
Anković, Ana. "Učenici s ADHD-om u nastavi Tehničke kulture." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Prirodoslovno-matematički fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:166:742181
Anković, A. (2017). 'Učenici s ADHD-om u nastavi Tehničke kulture', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Prirodoslovno-matematički fakultet, citirano: 29.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:166:742181
Anković A. Učenici s ADHD-om u nastavi Tehničke kulture [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Prirodoslovno-matematički fakultet; 2017 [pristupljeno 29.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:166:742181
A. Anković, "Učenici s ADHD-om u nastavi Tehničke kulture", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Prirodoslovno-matematički fakultet, Split, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:166:742181