Šabanagić, S. (2016). Uloga pokreta u učenju engleskoga jezika u predškolskoj dobi (Završni rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:941295
Šabanagić, Silvia. "Uloga pokreta u učenju engleskoga jezika u predškolskoj dobi." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:941295
Šabanagić, Silvia. "Uloga pokreta u učenju engleskoga jezika u predškolskoj dobi." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:941295
Šabanagić, S. (2016). 'Uloga pokreta u učenju engleskoga jezika u predškolskoj dobi', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:941295
Šabanagić S. Uloga pokreta u učenju engleskoga jezika u predškolskoj dobi [Završni rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet; 2016 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:941295
S. Šabanagić, "Uloga pokreta u učenju engleskoga jezika u predškolskoj dobi", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, Rijeka, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:941295