Ezgeta, I. (2017). Stavovi psihologa o govoru i mišljenju - implikacije za neposredni odgojno-obrazovni proces (Završni rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:122511
Ezgeta, Ivana. "Stavovi psihologa o govoru i mišljenju - implikacije za neposredni odgojno-obrazovni proces." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:122511
Ezgeta, Ivana. "Stavovi psihologa o govoru i mišljenju - implikacije za neposredni odgojno-obrazovni proces." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:122511
Ezgeta, I. (2017). 'Stavovi psihologa o govoru i mišljenju - implikacije za neposredni odgojno-obrazovni proces', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, citirano: 02.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:122511
Ezgeta I. Stavovi psihologa o govoru i mišljenju - implikacije za neposredni odgojno-obrazovni proces [Završni rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet; 2017 [pristupljeno 02.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:122511
I. Ezgeta, "Stavovi psihologa o govoru i mišljenju - implikacije za neposredni odgojno-obrazovni proces", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, Rijeka, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:122511