Rajković, V. (2021). Analiza programa za poticanje znanstvene pismenosti u predškolskom periodu kao dobrobiti za potencijalno darovitu djecu (Završni rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:505358
Rajković, Vedrana. "Analiza programa za poticanje znanstvene pismenosti u predškolskom periodu kao dobrobiti za potencijalno darovitu djecu." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:505358
Rajković, Vedrana. "Analiza programa za poticanje znanstvene pismenosti u predškolskom periodu kao dobrobiti za potencijalno darovitu djecu." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:505358
Rajković, V. (2021). 'Analiza programa za poticanje znanstvene pismenosti u predškolskom periodu kao dobrobiti za potencijalno darovitu djecu', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, citirano: 28.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:505358
Rajković V. Analiza programa za poticanje znanstvene pismenosti u predškolskom periodu kao dobrobiti za potencijalno darovitu djecu [Završni rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet; 2021 [pristupljeno 28.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:505358
V. Rajković, "Analiza programa za poticanje znanstvene pismenosti u predškolskom periodu kao dobrobiti za potencijalno darovitu djecu", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, Rijeka, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:505358