diplomski rad
Utjecaj programa pozitivne psihologije na povećanje optimizma, nade, samopoštovanja, zadovoljstva školom i školskog uspjeha učenika četvrtog razreda osnovne škole
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2019. urn:nbn:hr:147:209555

Pavlečić, Ivana
Sveučilište u Zagrebu
Učiteljski fakultet

Citirajte ovaj rad

Pavlečić, I. (2019). Utjecaj programa pozitivne psihologije na povećanje optimizma, nade, samopoštovanja, zadovoljstva školom i školskog uspjeha učenika četvrtog razreda osnovne škole (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:209555

Pavlečić, Ivana. "Utjecaj programa pozitivne psihologije na povećanje optimizma, nade, samopoštovanja, zadovoljstva školom i školskog uspjeha učenika četvrtog razreda osnovne škole." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:209555

Pavlečić, Ivana. "Utjecaj programa pozitivne psihologije na povećanje optimizma, nade, samopoštovanja, zadovoljstva školom i školskog uspjeha učenika četvrtog razreda osnovne škole." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:209555

Pavlečić, I. (2019). 'Utjecaj programa pozitivne psihologije na povećanje optimizma, nade, samopoštovanja, zadovoljstva školom i školskog uspjeha učenika četvrtog razreda osnovne škole', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, citirano: 25.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:209555

Pavlečić I. Utjecaj programa pozitivne psihologije na povećanje optimizma, nade, samopoštovanja, zadovoljstva školom i školskog uspjeha učenika četvrtog razreda osnovne škole [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet; 2019 [pristupljeno 25.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:209555

I. Pavlečić, "Utjecaj programa pozitivne psihologije na povećanje optimizma, nade, samopoštovanja, zadovoljstva školom i školskog uspjeha učenika četvrtog razreda osnovne škole", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:209555