Zebić, A. M. (2020). Utjecaj senzorne sobe na inkluziju djece s teškoćama senzorne inteligencije (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:295332
Zebić, Ana Marija. "Utjecaj senzorne sobe na inkluziju djece s teškoćama senzorne inteligencije." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:295332
Zebić, Ana Marija. "Utjecaj senzorne sobe na inkluziju djece s teškoćama senzorne inteligencije." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:295332
Zebić, A. M. (2020). 'Utjecaj senzorne sobe na inkluziju djece s teškoćama senzorne inteligencije', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, citirano: 29.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:295332
Zebić AM. Utjecaj senzorne sobe na inkluziju djece s teškoćama senzorne inteligencije [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet; 2020 [pristupljeno 29.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:295332
A. M. Zebić, "Utjecaj senzorne sobe na inkluziju djece s teškoćama senzorne inteligencije", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:295332