prikaz prve stranice dokumenta Dobrobit odgajatelja prema modelu "PERMA" iz pozitivne psihologije
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Dobrobit odgajatelja prema modelu "PERMA" iz pozitivne psihologije
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2019. urn:nbn:hr:147:497988

Tunuković, Stela
Sveučilište u Zagrebu
Učiteljski fakultet

Citirajte ovaj rad

Tunuković, S. (2019). Dobrobit odgajatelja prema modelu "PERMA" iz pozitivne psihologije (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:497988

Tunuković, Stela. "Dobrobit odgajatelja prema modelu "PERMA" iz pozitivne psihologije." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:497988

Tunuković, Stela. "Dobrobit odgajatelja prema modelu "PERMA" iz pozitivne psihologije." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:497988

Tunuković, S. (2019). 'Dobrobit odgajatelja prema modelu "PERMA" iz pozitivne psihologije', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, citirano: 29.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:497988

Tunuković S. Dobrobit odgajatelja prema modelu "PERMA" iz pozitivne psihologije [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet; 2019 [pristupljeno 29.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:497988

S. Tunuković, "Dobrobit odgajatelja prema modelu "PERMA" iz pozitivne psihologije", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:497988