završni rad
Primjena strukturiranih i polistrukturiranih programa u poticanju razvoja djece s autizmom (floortime, son-rise, aba)
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2020. urn:nbn:hr:147:559469

Godinić, Anja
Sveučilište u Zagrebu
Učiteljski fakultet
Katedra za pedagogiju i didaktiku

Citirajte ovaj rad

Godinić, A. (2020). Primjena strukturiranih i polistrukturiranih programa u poticanju razvoja djece s autizmom (floortime, son-rise, aba) (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:559469

Godinić, Anja. "Primjena strukturiranih i polistrukturiranih programa u poticanju razvoja djece s autizmom (floortime, son-rise, aba)." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:559469

Godinić, Anja. "Primjena strukturiranih i polistrukturiranih programa u poticanju razvoja djece s autizmom (floortime, son-rise, aba)." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:559469

Godinić, A. (2020). 'Primjena strukturiranih i polistrukturiranih programa u poticanju razvoja djece s autizmom (floortime, son-rise, aba)', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, citirano: 21.07.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:559469

Godinić A. Primjena strukturiranih i polistrukturiranih programa u poticanju razvoja djece s autizmom (floortime, son-rise, aba) [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet; 2020 [pristupljeno 21.07.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:559469

A. Godinić, "Primjena strukturiranih i polistrukturiranih programa u poticanju razvoja djece s autizmom (floortime, son-rise, aba)", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:559469