Janega, M. (2020). Utjecaj stanja uhranjenosti na efikasnost u testovima motoričkih sposobnosti djece predškolske dobi (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:621796
Janega, Matea. "Utjecaj stanja uhranjenosti na efikasnost u testovima motoričkih sposobnosti djece predškolske dobi." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:621796
Janega, Matea. "Utjecaj stanja uhranjenosti na efikasnost u testovima motoričkih sposobnosti djece predškolske dobi." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:621796
Janega, M. (2020). 'Utjecaj stanja uhranjenosti na efikasnost u testovima motoričkih sposobnosti djece predškolske dobi', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, citirano: 28.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:621796
Janega M. Utjecaj stanja uhranjenosti na efikasnost u testovima motoričkih sposobnosti djece predškolske dobi [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet; 2020 [pristupljeno 28.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:621796
M. Janega, "Utjecaj stanja uhranjenosti na efikasnost u testovima motoričkih sposobnosti djece predškolske dobi", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:621796