Jurkin, K. (2021). Utjecaj stanja uhranjenosti na koordinaciju i ravnotežu djece predškolske dobi (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:147944
Jurkin, Katarina. "Utjecaj stanja uhranjenosti na koordinaciju i ravnotežu djece predškolske dobi." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:147944
Jurkin, Katarina. "Utjecaj stanja uhranjenosti na koordinaciju i ravnotežu djece predškolske dobi." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:147944
Jurkin, K. (2021). 'Utjecaj stanja uhranjenosti na koordinaciju i ravnotežu djece predškolske dobi', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, citirano: 28.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:147944
Jurkin K. Utjecaj stanja uhranjenosti na koordinaciju i ravnotežu djece predškolske dobi [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet; 2021 [pristupljeno 28.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:147944
K. Jurkin, "Utjecaj stanja uhranjenosti na koordinaciju i ravnotežu djece predškolske dobi", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:147944