završni rad
Usvajanje samostalnosti iz perspektive Montessori pedagogije
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2022. urn:nbn:hr:147:181045

Ivančić, Karla
Sveučilište u Zagrebu
Učiteljski fakultet

Citirajte ovaj rad

Ivančić, K. (2022). Usvajanje samostalnosti iz perspektive Montessori pedagogije (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:181045

Ivančić, Karla. "Usvajanje samostalnosti iz perspektive Montessori pedagogije." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:181045

Ivančić, Karla. "Usvajanje samostalnosti iz perspektive Montessori pedagogije." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:181045

Ivančić, K. (2022). 'Usvajanje samostalnosti iz perspektive Montessori pedagogije', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, citirano: 22.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:181045

Ivančić K. Usvajanje samostalnosti iz perspektive Montessori pedagogije [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet; 2022 [pristupljeno 22.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:181045

K. Ivančić, "Usvajanje samostalnosti iz perspektive Montessori pedagogije", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:181045