prikaz prve stranice dokumenta Povezanost ciljnih orijentacija, samoučinkovitosti, izgaranja na poslu i zadovoljstva poslom tijekom poučavanja u virtualnoj i klasičnoj učionici
Pristup korisnicima matične ustanove
disertacija
Povezanost ciljnih orijentacija, samoučinkovitosti, izgaranja na poslu i zadovoljstva poslom tijekom poučavanja u virtualnoj i klasičnoj učionici
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2024. urn:nbn:hr:147:016906

Sveučilište u Zagrebu
Učiteljski fakultet

Citirajte ovaj rad

Vragović, A. (2024). Povezanost ciljnih orijentacija, samoučinkovitosti, izgaranja na poslu i zadovoljstva poslom tijekom poučavanja u virtualnoj i klasičnoj učionici (Disertacija). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:016906

Vragović, Anica. "Povezanost ciljnih orijentacija, samoučinkovitosti, izgaranja na poslu i zadovoljstva poslom tijekom poučavanja u virtualnoj i klasičnoj učionici." Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:016906

Vragović, Anica. "Povezanost ciljnih orijentacija, samoučinkovitosti, izgaranja na poslu i zadovoljstva poslom tijekom poučavanja u virtualnoj i klasičnoj učionici." Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:016906

Vragović, A. (2024). 'Povezanost ciljnih orijentacija, samoučinkovitosti, izgaranja na poslu i zadovoljstva poslom tijekom poučavanja u virtualnoj i klasičnoj učionici', Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, citirano: 25.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:016906

Vragović A. Povezanost ciljnih orijentacija, samoučinkovitosti, izgaranja na poslu i zadovoljstva poslom tijekom poučavanja u virtualnoj i klasičnoj učionici [Disertacija]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet; 2024 [pristupljeno 25.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:016906

A. Vragović, "Povezanost ciljnih orijentacija, samoučinkovitosti, izgaranja na poslu i zadovoljstva poslom tijekom poučavanja u virtualnoj i klasičnoj učionici", Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:016906