završni rad
Dijaloško čitanje kao poticaj za jezični razvoj djece rane i predškolske dobi
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2024. urn:nbn:hr:147:731435

Perković, Tihana
Sveučilište u Zagrebu
Učiteljski fakultet

Citirajte ovaj rad

Perković, T. (2024). Dijaloško čitanje kao poticaj za jezični razvoj djece rane i predškolske dobi (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:731435

Perković, Tihana. "Dijaloško čitanje kao poticaj za jezični razvoj djece rane i predškolske dobi." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:731435

Perković, Tihana. "Dijaloško čitanje kao poticaj za jezični razvoj djece rane i predškolske dobi." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:731435

Perković, T. (2024). 'Dijaloško čitanje kao poticaj za jezični razvoj djece rane i predškolske dobi', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, citirano: 27.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:731435

Perković T. Dijaloško čitanje kao poticaj za jezični razvoj djece rane i predškolske dobi [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet; 2024 [pristupljeno 27.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:731435

T. Perković, "Dijaloško čitanje kao poticaj za jezični razvoj djece rane i predškolske dobi", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:731435