diplomski rad
Motivacija i uključenost učenika u učenje matematike pri prijelazu iz nižih u više razrede osnovne škole
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2024. urn:nbn:hr:147:565991

Jandrilović, Veronika
Sveučilište u Zagrebu
Učiteljski fakultet

Citirajte ovaj rad

Jandrilović, V. (2024). Motivacija i uključenost učenika u učenje matematike pri prijelazu iz nižih u više razrede osnovne škole (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:565991

Jandrilović, Veronika. "Motivacija i uključenost učenika u učenje matematike pri prijelazu iz nižih u više razrede osnovne škole." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:565991

Jandrilović, Veronika. "Motivacija i uključenost učenika u učenje matematike pri prijelazu iz nižih u više razrede osnovne škole." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:565991

Jandrilović, V. (2024). 'Motivacija i uključenost učenika u učenje matematike pri prijelazu iz nižih u više razrede osnovne škole', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, citirano: 25.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:565991

Jandrilović V. Motivacija i uključenost učenika u učenje matematike pri prijelazu iz nižih u više razrede osnovne škole [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet; 2024 [pristupljeno 25.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:565991

V. Jandrilović, "Motivacija i uključenost učenika u učenje matematike pri prijelazu iz nižih u više razrede osnovne škole", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:565991