diplomski rad
Uključivanje učenika s teškoćama u razvoju u okviru diferencirane nastave
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2024. urn:nbn:hr:147:748057

Hoborka, Maja
Sveučilište u Zagrebu
Učiteljski fakultet

Citirajte ovaj rad

Hoborka, M. (2024). Uključivanje učenika s teškoćama u razvoju u okviru diferencirane nastave (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:748057

Hoborka, Maja. "Uključivanje učenika s teškoćama u razvoju u okviru diferencirane nastave." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:748057

Hoborka, Maja. "Uključivanje učenika s teškoćama u razvoju u okviru diferencirane nastave." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:748057

Hoborka, M. (2024). 'Uključivanje učenika s teškoćama u razvoju u okviru diferencirane nastave', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, citirano: 09.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:748057

Hoborka M. Uključivanje učenika s teškoćama u razvoju u okviru diferencirane nastave [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet; 2024 [pristupljeno 09.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:748057

M. Hoborka, "Uključivanje učenika s teškoćama u razvoju u okviru diferencirane nastave", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:748057