Tuškan, E. (2024). Samoprocjena kompetencija budućih učitelja za razvoj prirodoslovne pismenosti učenika u primarnome obrazovanju (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:930465
Tuškan, Ema. "Samoprocjena kompetencija budućih učitelja za razvoj prirodoslovne pismenosti učenika u primarnome obrazovanju." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:930465
Tuškan, Ema. "Samoprocjena kompetencija budućih učitelja za razvoj prirodoslovne pismenosti učenika u primarnome obrazovanju." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:930465
Tuškan, E. (2024). 'Samoprocjena kompetencija budućih učitelja za razvoj prirodoslovne pismenosti učenika u primarnome obrazovanju', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, citirano: 25.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:930465
Tuškan E. Samoprocjena kompetencija budućih učitelja za razvoj prirodoslovne pismenosti učenika u primarnome obrazovanju [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet; 2024 [pristupljeno 25.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:930465
E. Tuškan, "Samoprocjena kompetencija budućih učitelja za razvoj prirodoslovne pismenosti učenika u primarnome obrazovanju", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:930465