završni rad
Mišljenja odgojitelja o uključivanju djece s teškoćama u redoviti školski sustav odgoja i obrazovanja
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2018. urn:nbn:hr:147:885675

Horvat, Tihana
Sveučilište u Zagrebu
Učiteljski fakultet
Katedra za pedagogiju i didaktiku

Citirajte ovaj rad

Horvat, T. (2018). Mišljenja odgojitelja o uključivanju djece s teškoćama u redoviti školski sustav odgoja i obrazovanja (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:885675

Horvat, Tihana. "Mišljenja odgojitelja o uključivanju djece s teškoćama u redoviti školski sustav odgoja i obrazovanja." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:885675

Horvat, Tihana. "Mišljenja odgojitelja o uključivanju djece s teškoćama u redoviti školski sustav odgoja i obrazovanja." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:885675

Horvat, T. (2018). 'Mišljenja odgojitelja o uključivanju djece s teškoćama u redoviti školski sustav odgoja i obrazovanja', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, citirano: 09.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:885675

Horvat T. Mišljenja odgojitelja o uključivanju djece s teškoćama u redoviti školski sustav odgoja i obrazovanja [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet; 2018 [pristupljeno 09.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:885675

T. Horvat, "Mišljenja odgojitelja o uključivanju djece s teškoćama u redoviti školski sustav odgoja i obrazovanja", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:885675