prikaz prve stranice dokumenta Primjena marketinškog miksa Royal Caribbean International-a
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Primjena marketinškog miksa Royal Caribbean International-a
Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku, 2021. urn:nbn:hr:155:783659

Mihaljević, Nikola
Sveučilište u Dubrovniku
Pomorski fakultet

Institucijski repozitorij: Repozitorij Sveučilišta u Dubrovniku

Citirajte ovaj rad

Mihaljević, N. (2021). Primjena marketinškog miksa Royal Caribbean International-a (Završni rad). Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:783659

Mihaljević, Nikola. "Primjena marketinškog miksa Royal Caribbean International-a." Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:783659

Mihaljević, Nikola. "Primjena marketinškog miksa Royal Caribbean International-a." Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:783659

Mihaljević, N. (2021). 'Primjena marketinškog miksa Royal Caribbean International-a', Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, citirano: 24.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:783659

Mihaljević N. Primjena marketinškog miksa Royal Caribbean International-a [Završni rad]. Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku; 2021 [pristupljeno 24.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:783659

N. Mihaljević, "Primjena marketinškog miksa Royal Caribbean International-a", Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, Dubrovnik, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:783659