Naslov Umijeće komuniciranja u enogastronomiji
Naslov (engleski) The art of communication in enogastonomy
Autor Ante Jurčić
Mentor Ivica Granić (mentor)
Član povjerenstva Ivica Granić (predsjednik povjerenstva)
Član povjerenstva Đorđe Obradović (član povjerenstva)
Član povjerenstva Pero Maldini (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Sveučilište u Dubrovniku (Fakultet za medije i odnose s javnošću) Dubrovnik
Datum i država obrane 2022-09-26, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana DRUŠTVENE ZNANOSTI Informacijske i komunikacijske znanosti Odnosi s javnošću
Sažetak Enogastronomija postaje uspješan masovni fenomen koji dobiva sve veću podršku i pažnju publike. Danas, prehrambeni i vinski turizam predstavlja preokret, u budućem okruženju turističkog sektora, čiji korijeni sežu u drevne tradicije ruralne civilizacije. Sposobnost učinkovite komunikacije jedna je od najvažnijih životnih vještina koje treba naučiti. Sama komunikacija definirana je kao prijenos informacija radi boljeg razumijevanja te se to odnosi na sva polja pa tako i na enogastronomiju. Pritom veliku ulogu ima sommelier. Sommelieri su odgovorni za svaki aspekt vinske usluge, počevši od izrade vinske karte restorana pa sve do pružanja usluge posjetiteljima restorana. Predmet istraživanja u ovom diplomskom radu je analiza umijeća komuniciranja u enogastronomiji te se željelo utvrditi stavove ispitanika prema važnosti uspješnog komuniciranja u enogastronomiji. Komunikacijske vještine potrebne su za primjeren razgovor u enogastronomiji uz održavanje dobrog kontakta očima, demonstriranje raznolikog vokabulara i prilagođavanje jezika publici, učinkovito slušanje, predstavljanje ideja na odgovarajući način, pisanje jasno i koncizno i dobar rad u grupi. Analizom literature i provedenim istraživanjem potvrdila se hipoteza rada koja je glasila- „Enogastronomski turizam može utjecati na poboljšanje turističke ponude turističke destinacije“. Korištena metoda ispitivanja je anketni upitnik koji je bio postavljen na internet. Istraživanje je provedeno u razdoblju od 4. do 5. srpnja 2022. godine, na uzorku od 59 ispitanika.
Sažetak (engleski) Enogastronomy is becoming a successful mass phenomenon that is gaining more and more support and attention from the public. Today, food and wine tourism represents the edge, in the future environment of the tourism sector, whose roots go back to the ancient traditions of rural civilization. The ability to communicate effectively is one of the most important life skills to learn. Communication itself is defined as the transfer of information for better understanding, and this applies to all fields, including enogastronomy. The sommelier plays a big role in this. Sommeliers are responsible for every aspect of wine service, from creating the restaurant's wine list to serving the restaurant's patrons. The subject of research in this thesis is the analysis of the art of communication in enogastronomy, and the aim was to determine the respondents' attitudes towards the importance of successful communication in enogastronomy. Communication skills are necessary for an appropriate conversation in enogastronomy while maintaining good eye contact, demonstrating a diverse vocabulary and adapting the language to the audience, effective listening, presenting ideas in an appropriate manner, writing clearly and concisely and working well in a group. The analysis of the literature and the conducted research confirmed the hypothesis of the work, which read - "Enogastronomic tourism can influence the improvement of the tourist offer of a tourist destination". The research method used was a survey questionnaire that was posted on the Internet. The research was conducted in the period from July 4 to 5, 2022, on a sample of 59 respondents.
Ključne riječi
enogastronomija
komuniciranje
sommelier
budući razvoj.
Ključne riječi (engleski)
enogastronomy
communicating
sommelier future development.
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:155:468031
Studijski program Naziv: Odnosi s javnostima Vrsta studija: sveučilišni Stupanj studija: diplomski Akademski / stručni naziv: magistar/magistra odnosa s javnostima (mag. rel. publ.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Pristup korisnicima matične ustanove
Uvjeti korištenja
Datum i vrijeme pohrane 2022-10-18 09:49:52