prikaz prve stranice dokumenta Uloga digitalnog marketinga u turizmu
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Uloga digitalnog marketinga u turizmu
Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku, 2024. urn:nbn:hr:155:766259

Ilić, Marko
Sveučilište u Dubrovniku
Ekonomski fakultet

Institucijski repozitorij: Repozitorij Sveučilišta u Dubrovniku

Citirajte ovaj rad

Ilić, M. (2024). Uloga digitalnog marketinga u turizmu (Diplomski rad). Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:766259

Ilić, Marko. "Uloga digitalnog marketinga u turizmu." Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:766259

Ilić, Marko. "Uloga digitalnog marketinga u turizmu." Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:766259

Ilić, M. (2024). 'Uloga digitalnog marketinga u turizmu', Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, citirano: 29.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:766259

Ilić M. Uloga digitalnog marketinga u turizmu [Diplomski rad]. Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku; 2024 [pristupljeno 29.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:766259

M. Ilić, "Uloga digitalnog marketinga u turizmu", Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, Dubrovnik, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:766259