Naslov Komunikacijska strategija Zračne luke Dubrovnik 2016.-2020.
Naslov (engleski) Dubrovnik Airport Communication Strategy 2016-2020
Autor Jelena Uhodić
Mentor Đorđe Obradović (mentor)
Član povjerenstva Đorđe Obradović (predsjednik povjerenstva)
Član povjerenstva Natalia Stagl-Škaro (član povjerenstva)
Član povjerenstva Davor Ljubimir (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Sveučilište u Dubrovniku (Fakultet za medije i odnose s javnošću) Dubrovnik
Datum i država obrane 2017-09-27, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana DRUŠTVENE ZNANOSTI Informacijske i komunikacijske znanosti Odnosi s javnošću
Sažetak Kvalitetna komunikacija organizacije i njezinih ciljnih javnosti od iznimne je važnosti za uspješno poslovanje i ostvarenje poslovnih ciljeva. Vrlo je bitno da organizacija pažljivo odabere vrstu komunikacije za sve različite ciljne javnosti s kojima će se susresti tijekom svojeg poslovanja. Ciljne javnosti mogu se podijeliti na unutarnje i vanjske te se protezati od zaposlenika do klijenata, poslovnih partnera, ulagača, državnih zakonodavnih tijela, medija itd. S obzirom da se svaka javnost razlikuje od jedna od druge, bitno je spoznati njihova mišljenja, stavove i navike te odabrati odgovarajući pristup i komunikacijski kanal pomoću kojeg će se potaknuti razumijevanje i suradnja između organizacije i njezinih javnosti.
U ovom radu korištena je metoda analize sadržaja kako bi se uz pomoć stručne literature, analize prethodnih istraživanja i sadašnjeg modela komunikacije zračne luke dokazalo kako postoji potreba osnivanjem odjela za odnose s javnošću na Zračnoj luci Dubrovnik.
U prvom poglavlju rada detaljnije se opisuje pojam komunikacije i odnosa s javnošću kao strateškog komunikacijskog procesa koji ima veliku važnost za ostvarivanje poslovnih ciljeva organizacije. Kao sastavni dio strategije odnosa s javnošću navodi se i detaljnije opisuje pojam kreativnosti u odnosima s javnošću, a u posebnom dijelu poglavlja nudi se teorijski pregled komunikacijskih planova. Rad se nastavlja sa detaljnim prikazom povijesti i razvoja Zračne luke Dubrovnik, te njezinog poslovanja i komunikacije s ciljnim javnostima.
S obzirom na veličinu poslovanja i gospodarski utjecaj koji Zračna luka Dubrovnik ima na lokalnu zajednicu i područje Dubrovnika, svrha ovog rada bila je istražiti i dokazati kako nepostojanje samostalnog odjela za odnose s javnošću negativno utječe na kvalitetu komuniciranja s ciljnim javnostima.
Sažetak (engleski) Good communication between organization and target audiences has a great importance for company’s success and achievement of business goals. Communication strategy must be carefully designed for all the different target audiences that the organization might encounter with. Target audiences can be divided into internal and external and include: employees, clients, business partners, investors, government, media etc. Considering that all targeted audiences are different, it is important to be familiar with their opinions, beliefs and habits to be able to choose the right approach and communication channel to promote understanding and cooperation between organization and targeted audiences.
This study used content analysis method to research literature, past studies, and current communication model in order to prove that there is a need for forming a Public Relation department at Dubrovnik Airport.
The first chapter of the study includes a detailed description of the public relations as strategic communications process that has a great importance for achieving business goals. The study also provides a detailed overview of creativity as an essential part of public relations and theoretical description of strategic communication plans. The study continues with detailed description of Dubrovnik Airport history, business activities and communication strategy.
Considering the size of its business activities and the influence that the Dubrovnik Airport has on local community and Dubrovnik region, the goal of this study was to research and confirm that not having a Public Relations department negatively affects the quality of communication between the airport and targeted audiences.
Ključne riječi
Odnosi s javnošću
komunikacija
ciljne javnosti
Zračna luka Dubrovnik
Ključne riječi (engleski)
Public relations
communication
target audience
Dubrovnik Airport
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:155:013301
Studijski program Naziv: Odnosi s javnostima Vrsta studija: sveučilišni Stupanj studija: diplomski Akademski / stručni naziv: magistar/magistra odnosa s javnostima (mag. rel. publ.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Pristup korisnicima matične ustanove
Uvjeti korištenja
Datum i vrijeme pohrane 2017-10-17 09:34:17