Naslov Uloga marketinških strategija neprofitnih organizacija
Naslov (engleski) THE ROLE OF MARKETING STRATEGIES IN NON-PROFIT ORGANIZATIONS
Autor Anastazija-Natalija Čavčić
Mentor Matea Matić Šošić (mentor)
Član povjerenstva Katija Vojvodić (predsjednik povjerenstva)
Član povjerenstva Barbara Puh (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Sveučilište u Dubrovniku (Ekonomski fakultet) Dubrovnik
Datum i država obrane 2017-06-20, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana DRUŠTVENE ZNANOSTI Ekonomija Marketing
Sažetak Predmet je diplomskog rada uloga marketinških strategija neprofitnih organizacija. Cilj je rada utvrditi ulogu marketinških strategija neprofitnih organizacija na primjeru udruge „Deša“. Kako bi se razumjeli ciljevi i svrha neprofitnog sektora te primjenjivost marketinških strategija, u teoretskom dijelu rada definirani s pojmovi strategije marketinga i neprofitne organizacije te su utvrđene njihove specifičnosti. Strategija marketinga je tržišno orijentirano strateško planiranje koje je upravljački proces razvijanja i održavanja veza između organizacijskih ciljeva, izvora i vještina te primjenjivih tržišnih mogućnosti. Neprofitne organizacije trebaju kao i profitne organizacije imati marketinšku strategiju kojom će ostvariti postavljene ciljeve. To su organizacije kojima je primarni cilj djelovanje za ostvarenje određenog javnog interesa. Stoga se neprofitne organizacije služe marketinškim strategijama kako bi postile određenu društvenu korist. Da bi marketinška strategija neprofitnih organizacija bila dobro osmišljena ona treba utvrditi što neprofitna organizacija nastoji postići, u kojem području te s kojim resursima i aktivnostima nastoji postići određene ciljeve. U empirijskom dijelu rada prikazuje se primjena strategija marketinga na primjeru neprofitne organizacije „Deša“. Opisani su ciljevi i aktivnosti kao i način rada „Deše“, istaknuta je vizija i misija te je prikazana SWOT analiza, PEST analiza i marketinški miks. Također spomenute su i aktivnosti organizacije u Internet okruženju, dana je interna evaluacija aktivnosti te rezultati provedenog dubinskog intervjua s izvršnom direktoricom.
Na samom kraju rada temeljem dobivenih rezultata predložene su sugestije u smislu unapređenja neprofitne organizacije „Deša“.
Sažetak (engleski) The subject of this paper is the role of marketing strategies of nonprofit organizations. The aim of the paper is to determine the role of marketing strategies of nonprofit organizations on the example of the „Deša” association. In order to understand goals and mision of non for profit sector and the way of using marketing strategies Theoretical part defines terms of strategy marketing and non for profit organization and it's specifics. The marketing strategy is a market-oriented strategic planning that is a management process of developing and maintaining links between organizational goals, resources and skills and the applicable market opportunities. Nonprofit organizations need marketing strategy as well as profit organizations so that they can achieve the set goals. These are organizations whose primary purpose is to act for the achievement of a certain public interest. Therefore, nonprofit organizations use marketing strategies to achieve a certain social benefit. In order to be well-conceived, the marketing strategy of nonprofit organizations needs to determine what a nonprofit organization is trying to achieve, in which area and with which resources and activities it strives to achieve certain goals.
The empirical part of work shows example of strategy marketing of non profit organizations 'Deša'. It describes acitivies and way of work of this organization, goals,mision and vision it wants to achieve. This part also points out marketing mix, SWOT and PEST analysis, acitivities on the internet, internal evalution of activities and results of a deep interview with the director. Summary of this work includes obtained results, suggestions and possibilities for improvement of non profit organization Deša .
Ključne riječi
marketing
strategije
neprofitne organizacije
Ključne riječi (engleski)
marketing
strategies
nonprofit organizations
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:155:428235
Studijski program Naziv: Poslovna ekonomija; smjerovi: Turizam, Marketing, Međunarodna trgovina, IT menadžment Smjer: Marketing Vrsta studija: sveučilišni Stupanj studija: diplomski Akademski / stručni naziv: magistar/magistra poslovne ekonomije (mag. oec.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Pristup korisnicima matične ustanove
Uvjeti korištenja
Javna napomena 3796
Datum i vrijeme pohrane 2018-01-23 08:25:50