Naslov Poslovanje poduzeća "Udruga za razvoj civilnog društva Bonsai"
Naslov (engleski) Business practice of enterprise "Udruga za razvoj civilnog društva Bonsai"
Autor Mia Katičić
Mentor Marija Dragičević (mentor)
Član povjerenstva Marija Martinović (predsjednik povjerenstva)
Član povjerenstva Katija Vojvodić (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Sveučilište u Dubrovniku (Ekonomski fakultet) Dubrovnik
Datum i država obrane 2017-09-25, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana DRUŠTVENE ZNANOSTI Ekonomija Marketing
Sažetak Kriterij da bi neka organizacija bila neprofitna je svrha njenog postojanja, odnosno, da za glavni cilj nema ostvarivanje profita. Za raliku od profitnih poduzeća, neprofitne organizacije nemaju čvrsto organiziranu hijerarhijsku strukturu. Zaposlenici su volonteri koji nisu motivirani novcem, a ukoliko je uspješna i razvijena organizacija javlja se potreba za profesionalnim menadžerom, koji je za razliku od volontera plaćeni zaposlenik. Specifičnost neprofitnih organizacija se ogleda i u načinu prikupljanja sredstava za financiranje aktivnosti organizacije, većina neprofitnih organizacija i njihov rad ovise o donacijama donatora. Marketinške strategije neprofitnih organizacija su prilagođene osnovnom obilježju njihova proizvoda – neopipljivosti usluge koju pružaju. Neprofitne organizacije besplatno pružaju svoje usluge na različitim mjestima kao što su obrazovne ustanove, prostorije same udruge i druge lokacije gdje se održavaju događaji koje organizacija organizira. Promoviraju se kao i druga poduzeća, različitim kanalima komunikacije (tv, radio, novine i internet). Specifičnosti neprofitnih organizacija su prikazane na primjeru poslovanja neprofitne organizacije – Udruga za razvoj civilnog društva Bonsai. Ukazano je na ciljeve i djelatnosti udruge, specifičnosti u načinu stjecanja imovine kao i marketinške strategije udruge. Predstavljeni su projekti i programi kroz koje udruga Bonsai ispunjava svoje ciljeve, nastojeći ispuniti svoju osnovnu svrhu postojanja.
Sažetak (engleski) The criterion for some organization to be non-profit is the purpose of its existence, that is, that the main goal is no profit. Unlike of profitable companies, non-profit organizations do not have a well-structured hierarchical structure. Employees are volunteers who are not motivated by money, and if a organizations is successful and developed, there is a need for a professional manager who is unlike a volunteer paid employee. The specificity of non-profit organizations is also reflected in the fundraising for financing the organization's activities, most non-profit organizations and their work depend on donor donations. Marketing strategies of non-profit organizations are tailored to the basic feature of their products - the intangibility of the service they provide. Non-profit organizations provide their services free of charge in various places, such as educational institutions, the premises of the association itself, and other locations where events are organized by the organization. They are promoted as other companies, different channels of communication (TV, radio, newspapers and the internet). The specifics of non-profit organizations are presented in the example of the business of the non-profit organization – Udruga za razvoj civilnog društva - Bonsai. The objectives and activities of the association, the specificity of the acquisition of property as well as the marketing strategy of the association are shown. Presented are projects and programs through which the Bonsai Association fulfills its goals, striving to fulfill its basic purpose of existence.
Ključne riječi
neprofitne organizacije
strategije u poslovanju
marketinške strategije
Udruga za razvoj civilnog društva Bonsai
Ključne riječi (engleski)
nonprofit organizations
business strategies
marketing strategy
Udruga za razvoj civilnog društva – Bonsai
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:155:670022
Studijski program Naziv: Poslovna ekonomija; smjerovi: Turizam, Marketing, Međunarodna trgovina, IT menadžment Smjer: Marketing Vrsta studija: sveučilišni Stupanj studija: preddiplomski Akademski / stručni naziv: sveučilišni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije (univ. bacc. oec.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Pristup korisnicima matične ustanove
Uvjeti korištenja
Javna napomena 3807
Datum i vrijeme pohrane 2018-01-24 10:20:35