Trtoman, K. (2017). Marketinške strategije u poslovanju poduzeća Red Bull (Završni rad). Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:245754
Trtoman, Katja. "Marketinške strategije u poslovanju poduzeća Red Bull." Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:245754
Trtoman, Katja. "Marketinške strategije u poslovanju poduzeća Red Bull." Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:245754
Trtoman, K. (2017). 'Marketinške strategije u poslovanju poduzeća Red Bull', Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, citirano: 28.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:245754
Trtoman K. Marketinške strategije u poslovanju poduzeća Red Bull [Završni rad]. Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku; 2017 [pristupljeno 28.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:245754
K. Trtoman, "Marketinške strategije u poslovanju poduzeća Red Bull", Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, Dubrovnik, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:245754