Naslov Profili potrošača alkoholnih pića
Naslov (engleski) Alcohol consumer profiles
Autor Filip Hohnjec
Mentor Dijana Vuković (mentor)
Član povjerenstva Dijana Vuković (predsjednik povjerenstva)
Član povjerenstva Ante Rončević (član povjerenstva)
Član povjerenstva Anica Hunjet (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Sveučilište Sjever (Sveučilišni centar Varaždin) (Odjel za ekonomiju) Koprivnica
Datum i država obrane 2020-03-13, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana DRUŠTVENE ZNANOSTI Ekonomija Marketing
Sažetak Alkoholna pića prisutna su u svakodnevnom životu otkad je čovjeka. Pijenje
alkoholnih pića je najstariji i najrašireniji socijalno prihvaćen oblik ljudskog ponašanja i
tradicionalno je dio većine kultura. Ljudi piju da proslave lijepe događaje u životu, u
sklopu tužnih trenutaka, da budu prihvaćeni od željene društvene skupine, da se opuste
nakon napornih obaveza i slično. Postoji mnogo vrsta alkoholnih pića na tržištu te se može
reći da je samim time ponuda alkoholnih pića izuzetno dobra. S obzirom na način
proizvodnje postoje i različita vrsta alkoholnih pića. Prema stanju na tržištu alkohola,
bilježi se porast prihoda od prodaje alkoholnih pića, što nam daje do znanja da je i
potražnja za alkoholnim pićima velika. S obzirom na navedeno stanje, činjenica je da se
povećava i industrija, što utječe na povećan broj zaposlenih u industriji alkoholnih pića.
Na marketingu je da napravi dobru strategiju kako bi se pronašla ciljna skupina potrošača
alkoholnih pića. Na potrošače alkoholnih pića djeluju mnogi čimbenici, od društvrnih do
osobnih i psiholoških. Tema ovog diplomskog rada jest definirati profile potrošača
alkoholnih pića, a problem istraživanja je kako prema profilu potrošača odrediti društveni
status potrošača. S obzirom na to da je tema kompleksna i različiti faktori utječu na profile
potrošača, u istraživanju će se koristiti različite varijable, čija je funkcija opisati profil
potrošača alkoholnih pića.
Sažetak (engleski) Alcoholic beverages have been present in everyday life ever since man has existed.
Drinking alcohol is the oldest and most widespread socially accepted form of human
behavior and is traditionally part of most cultures. People drink to celebrate beautiful
events in life, on the occasion of sad moments, to be accepted by the desired social group,
to relax after strenuous appointments and the like. There are many types of alcoholic
beverages on the market and it can be said that the supply of alcoholic beverages is
extremely good. According to the state of the alcohol market, there is an increase in the
revenue from the sale of alcoholic beverages, which informs us that the demand for
alcoholic beverages is also high. In view of the above, the fact is that the industry is also
increasing, which has the effect of increasing the number of employees in the alcoholic
beverage industry. It is up to the marketing to make a good strategy to find the target group
of alcoholic beverages. Alcohol consumers are affected by many factors, ranging from
social, personal and psychological. The topic of this thesis is to define the profiles of
consumers of alcoholic beverages, where the problem of research was how to determine
the social status of consumers according to the profile of consumers. Given that the topic
is complex, because different factors affect consumer profiles, different variables will be
used in the study to describe the profile of consumers of alcoholic beverages.
Ključne riječi
alkohol
profili potrošača alkoholnih pića
ponuda i potražnja alkohola
Ključne riječi (engleski)
alcohol
alcohol consumer profiles
alcohol supply and demand
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:122:947159
Studijski program Naziv: Poslovna ekonomija; smjerovi: Turizam i Međunarodna trgovina Smjer: Turizam i Međunarodna trgovina Vrsta studija: sveučilišni Stupanj studija: diplomski Akademski / stručni naziv: magistar/magistra poslovne ekonomije (mag. oec.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Otvoreni pristup
Uvjeti korištenja
Datum i vrijeme pohrane 2020-09-01 09:22:40