diplomski rad
Psihološki utjecaj dizajna na percepciju potrošača
Koprivnica: Sveučilište Sjever, 2020. urn:nbn:hr:122:078872

Čurik, Ivy
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Varaždin
Odjel za multimediju

Citirajte ovaj rad

Čurik, I. (2020). Psihološki utjecaj dizajna na percepciju potrošača (Diplomski rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:078872

Čurik, Ivy. "Psihološki utjecaj dizajna na percepciju potrošača." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:078872

Čurik, Ivy. "Psihološki utjecaj dizajna na percepciju potrošača." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:078872

Čurik, I. (2020). 'Psihološki utjecaj dizajna na percepciju potrošača', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 30.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:078872

Čurik I. Psihološki utjecaj dizajna na percepciju potrošača [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2020 [pristupljeno 30.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:078872

I. Čurik, "Psihološki utjecaj dizajna na percepciju potrošača", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:078872