Fišter, M. (2022). Potrošačko ponašanje generacije C uvjetovano digitalnom marketinškom komunikacijom (Diplomski rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:856130
Fišter, Marlena. "Potrošačko ponašanje generacije C uvjetovano digitalnom marketinškom komunikacijom." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:856130
Fišter, Marlena. "Potrošačko ponašanje generacije C uvjetovano digitalnom marketinškom komunikacijom." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:856130
Fišter, M. (2022). 'Potrošačko ponašanje generacije C uvjetovano digitalnom marketinškom komunikacijom', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 07.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:856130
Fišter M. Potrošačko ponašanje generacije C uvjetovano digitalnom marketinškom komunikacijom [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2022 [pristupljeno 07.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:856130
M. Fišter, "Potrošačko ponašanje generacije C uvjetovano digitalnom marketinškom komunikacijom", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:856130