Naslov Marketinška kampanja za tržište nekretnina na primjeru KTB nekretnine d.o.o.
Naslov (engleski) Marketing campaign for the real estate market on the example of KTB nekretnine d.o.o.
Autor Gabriela Đud
Mentor Nikola Jozić (mentor)
Član povjerenstva Andrija Bernik (predsjednik povjerenstva)
Član povjerenstva Nikola Jozić (član povjerenstva)
Član povjerenstva Dragan Matković (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Sveučilište Sjever (Sveučilišni centar Varaždin) (Odjel za multimediju) Koprivnica
Datum i država obrane 2022-09-09, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana TEHNIČKE ZNANOSTI Grafička tehnologija Procesi grafičke reprodukcije
Sažetak Interakcija ljudi najviše se odnosi na njihovu međusobnu komunikaciju koja zahtjeva sudjelovanje najmanje dva subjekta, pošiljatelja i primatelja poruke. Ona se provodi komunikacijskim kanalom pomoću različitih medija i može biti verbalna, neverbalna i pisana. Zbog svoje sveprisutnosti, komunikacija je važan dio poslovanja. Poslovna komunikacija odnosi se na razmjenu bitnih podataka unutar ili izvan poduzeća. Koristi se u svrhu rješavanja zadataka postavljenih od strane menadžera i omogućuje obavljanje poslova uz kvalitetno poslovanje za postizanje ciljeva poslovne organizacije. Marketing je skup aktivnosti koje se provode za reklamiranje i promociju proizvoda i usluga s ciljem ostvarivanja veće dobiti. Internet je uzrokovao promijene u tradicionalnim marketinškim aktivnostima što je rezultiralo pojavom digitalnog marketinga. Odnosi se na promoviranje proizvoda ili usluga putem Interneta. Internet oglašavanje danas je najkorišteniji oblik promocije i reklamiranja. Optimizacija za tražilice (SEO) i oglašavanje na društvenim mrežama važni su za postizanje prepoznatljivosti bilo koje poslovne organizacije u javnosti. Misijom i vizijom svako poduzeće definira svoje poslovanje. Analizama stanja, SWOT i PEST, utvrđuje se položaj poduzeća na tržištu u odnosu na konkurenciju što menadžmentu olakšava kreiranje strateških ciljeva. U radu se izrađuje komunikacijski plan za KTB nekretnine d.o.o. kojim se u 10 točaka analizira stanje tržišta, daju prijedlozi i donose marketinške strategije usmjerene na digitalni marketing popraćene kreativnim rješenjima.
Sažetak (engleski) Interaction between people mostly refers to their interpersonal communication, which requires participation of at least two entities, consignor and consignee. Interaction is conducted through communication channel with the assistance of various media and it can be verbal, nonverbal, and written. Because of its omnipresent, communication is a crucial part of business. Business communication bears upon exchange of important data, either inside or outside company. It is used for the purpose of resolving tasks given by the manager, allowing the business to be carried out with the most suitable operations to achieve the goals of the business organization. Marketing is a set of activities that are executed for advertising and promoting products and services with the aim of greater profit. Internet caused changes in traditional marketing activities, which resulted in the emergence of digital marketing. It refers to advertisement of products or services via Internet. Online advertising is the most used form of promotion and advertising nowadays. SEO and social media advertising are crucial for achieving recognition for any sort of business organization in public. Each company defines its business with its mission and vision. State analysis, SWOT and PEST, determine the company’s position on the market compared to their competitors, which makes it more bearable for management to create strategic goals. The paper is developing a communication plan for KTB nekretnine d.o.o. which analyzes the state of the market in 10 points, makes suggestions and adopts marketing strategies focused on digital marketing with examples of creative solutions.
Ključne riječi
poslovno komuniciranje
digitalni marketing
analize stanja
komunikacijski plan
SEO
društvene mreže
Ključne riječi (engleski)
business communication
digital marketing
state analysis
communication plan
SEO
social media
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:122:462568
Studijski program Naziv: Multimedija, oblikovanje i primjena Vrsta studija: stručni Stupanj studija: preddiplomski Akademski / stručni naziv: stručni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) inženjer/inženjerka multimedijske i grafičke tehnologije (bacc. ing. techn. graph.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Otvoreni pristup
Uvjeti korištenja
Datum i vrijeme pohrane 2022-12-07 14:46:51