Naslov Virtualna stvarnost i neuromarketing
Naslov (engleski) Virtual reality and neuromarketing
Autor Dominik Kobzinek
Mentor Dijana Vuković (mentor)
Član povjerenstva Anica Hunjet (predsjednik povjerenstva)
Član povjerenstva Damira Keček (član povjerenstva)
Član povjerenstva Dijana Vuković (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Sveučilište Sjever (Sveučilišni centar Varaždin) (Odjel za ekonomiju) Koprivnica
Datum i država obrane 2022-10-28, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana DRUŠTVENE ZNANOSTI Ekonomija
Sažetak Ideja virtualne stvarnosti je već duže vrijeme prisutna među nama kroz razno razne filmove. Danas je vrijeme u kojem virtualna stvarnost više nije samo ideja, mašta ili neki uređaj koji se vidio na filmu, nego sadašnjost u kojoj ljudi žive. Kako ljudi žive u vremenima ubrzanog procesa i digitalizacije, tako se virtualna stvarnost savršeno nadopunjuje s novim načinom marketinga koji je prisutan među nama – neuromarketingom. Neuromarketing je znanstvena disciplina koja je nastala kombinacijom marketinga i neuroznanosti. Zadnjih godina veoma je prisutan u svijetu i promijenio je tok i razmišljanje poslovanja mnogih velikih tvrtka. Kako su nekada tvrtke gledale samo i isključivo profit i tražile načine kako što lakše zaraditi, neuromarketing je donio novu svježinu u strategiji poslovanja. Cilj neuromarketinga je ući u podsvijest svakog kupca i shvatiti što kupac želi i voli te na emocionalan način ga navesti na kupnju. Takav način poslovanja danas koriste najveće tvrtke poput Coca-Cole, Pepsi-a i mnoge druge...
Ovaj rad istražuje virtualnu stvarnost i neuromarketing te vrste marketinga koje se savršeno nadopunjuju i čine sam neuromarketing, a to su digitalni marketing i osjetilni marketing. U istraživačkom dijelu doznaje se koliko su zapravo potrošači upoznati neuromarketingom, zatim na koji način neuromarketing utječe na kupce prilikom obavljanja kupovine te koji su stavovi potrošača vezani za neuromarketing.
Sažetak (engleski) The idea of virtual reality has been present among us for quite some time through various movies. Today is the time when virtual reality is not just some idea, imagination or some device that has been seen on movie, but a reality in which people live. As people live in time of accelerated proces and digizalization, virtual reality perfectly complements with the new way of marketing that is present among us - neuromarketing.
Neuromarketing is scientific discipline that was created with the combination of marketing and neuroscience. In the world, it is present in last years, and it has changed the course of thinking and doing business for a lot of major companies. In the past, companies watched only and exclusively profit and how to make it as easy as possible, neuromarketing has brought new freshness to the business strategy. The goal of neuromarketing is to enter the subconscious of customer and understand what customer wants and likes, and on emotional level way, get him to buy. Such way of doing business these days is being used by the largest companies such as Coca-Cola, Pepsi and many others...
This paper explores virtual reality and neuromarketing and types of marketing that perfectly complements each other and make neuromarketing itself, those are digital marketing and sensory marketing. In the research part you find out how much consumers are familiar with neuromarketing, then, in which way neuromarketing affects consumers during they shoping and what are the attitudes and opinions of consumers toward neuromarketing.
Ključne riječi
neuromarketing
digitalni marketing
osjetilni marketing
virtualna stvarnost
ponašanje potrošača
Ključne riječi (engleski)
neuromarketing
digital marketing
sensory marketing
virtual reality
consumer behavior
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:122:441166
Studijski program Naziv: Poslovna ekonomija; smjerovi: Turizam i Međunarodna trgovina Smjer: Turizam i Međunarodna trgovina Vrsta studija: sveučilišni Stupanj studija: diplomski Akademski / stručni naziv: magistar/magistra poslovne ekonomije (mag. oec.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Otvoreni pristup
Uvjeti korištenja
Datum i vrijeme pohrane 2023-02-23 14:25:39