Bahunek, N. (2024). Izgradnja reputacije brenda uz pomoć društveno odgovornog poslovanja i zelenog marketinga (Završni rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:181405
Bahunek, Nikolina. "Izgradnja reputacije brenda uz pomoć društveno odgovornog poslovanja i zelenog marketinga." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:181405
Bahunek, Nikolina. "Izgradnja reputacije brenda uz pomoć društveno odgovornog poslovanja i zelenog marketinga." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:181405
Bahunek, N. (2024). 'Izgradnja reputacije brenda uz pomoć društveno odgovornog poslovanja i zelenog marketinga', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 24.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:181405
Bahunek N. Izgradnja reputacije brenda uz pomoć društveno odgovornog poslovanja i zelenog marketinga [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2024 [pristupljeno 24.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:181405
N. Bahunek, "Izgradnja reputacije brenda uz pomoć društveno odgovornog poslovanja i zelenog marketinga", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:181405