Sršen, N. (2016). Usporedba apela u oglašavanju kompanija: "McDonald's" i "Carl's Jr." (Završni rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:897099
Sršen, Noa. "Usporedba apela u oglašavanju kompanija: "McDonald's" i "Carl's Jr."." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:897099
Sršen, Noa. "Usporedba apela u oglašavanju kompanija: "McDonald's" i "Carl's Jr."." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:897099
Sršen, N. (2016). 'Usporedba apela u oglašavanju kompanija: "McDonald's" i "Carl's Jr."', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 29.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:897099
Sršen N. Usporedba apela u oglašavanju kompanija: "McDonald's" i "Carl's Jr." [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2016 [pristupljeno 29.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:897099
N. Sršen, "Usporedba apela u oglašavanju kompanija: "McDonald's" i "Carl's Jr."", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:897099