završni rad
Utjecaj kulture na kupovinu
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2015. urn:nbn:hr:137:458249

Gortan, Nina
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"

Citirajte ovaj rad

Gortan, N. (2015). Utjecaj kulture na kupovinu (Završni rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:458249

Gortan, Nina. "Utjecaj kulture na kupovinu." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:458249

Gortan, Nina. "Utjecaj kulture na kupovinu." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:458249

Gortan, N. (2015). 'Utjecaj kulture na kupovinu', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:458249

Gortan N. Utjecaj kulture na kupovinu [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2015 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:458249

N. Gortan, "Utjecaj kulture na kupovinu", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:458249