završni rad
Primjena marketinga u malom poduzeću - primjer Mivit Pekare d.o.o.
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2018. urn:nbn:hr:137:676745

Biondić, Klara
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"

Citirajte ovaj rad

Biondić, K. (2018). Primjena marketinga u malom poduzeću - primjer Mivit Pekare d.o.o. (Završni rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:676745

Biondić, Klara. "Primjena marketinga u malom poduzeću - primjer Mivit Pekare d.o.o.." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:676745

Biondić, Klara. "Primjena marketinga u malom poduzeću - primjer Mivit Pekare d.o.o.." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:676745

Biondić, K. (2018). 'Primjena marketinga u malom poduzeću - primjer Mivit Pekare d.o.o.', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:676745

Biondić K. Primjena marketinga u malom poduzeću - primjer Mivit Pekare d.o.o. [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2018 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:676745

K. Biondić, "Primjena marketinga u malom poduzeću - primjer Mivit Pekare d.o.o.", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:676745