završni rad
Utjecaj uređenja interijera trgovine na ponašanje kupaca
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2018. urn:nbn:hr:137:905375

Pavlović, Martina
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"

Citirajte ovaj rad

Pavlović, M. (2018). Utjecaj uređenja interijera trgovine na ponašanje kupaca (Završni rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:905375

Pavlović, Martina. "Utjecaj uređenja interijera trgovine na ponašanje kupaca." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:905375

Pavlović, Martina. "Utjecaj uređenja interijera trgovine na ponašanje kupaca." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:905375

Pavlović, M. (2018). 'Utjecaj uređenja interijera trgovine na ponašanje kupaca', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:905375

Pavlović M. Utjecaj uređenja interijera trgovine na ponašanje kupaca [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2018 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:905375

M. Pavlović, "Utjecaj uređenja interijera trgovine na ponašanje kupaca", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:905375