Katalenić, M. (2020). Marketinške odluke u maloprodaji (Završni rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:490957
Katalenić, Marta. "Marketinške odluke u maloprodaji." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:490957
Katalenić, Marta. "Marketinške odluke u maloprodaji." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:490957
Katalenić, M. (2020). 'Marketinške odluke u maloprodaji', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 23.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:490957
Katalenić M. Marketinške odluke u maloprodaji [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2020 [pristupljeno 23.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:490957
M. Katalenić, "Marketinške odluke u maloprodaji", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:490957