završni rad
Digitalizacija u Hrvatskoj: poslovni slučaj akvizicije marketinške agencije
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2021. urn:nbn:hr:137:514739

Bakija, Marina
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"

Citirajte ovaj rad

Bakija, M. (2021). Digitalizacija u Hrvatskoj: poslovni slučaj akvizicije marketinške agencije (Završni rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:514739

Bakija, Marina. "Digitalizacija u Hrvatskoj: poslovni slučaj akvizicije marketinške agencije." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:514739

Bakija, Marina. "Digitalizacija u Hrvatskoj: poslovni slučaj akvizicije marketinške agencije." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:514739

Bakija, M. (2021). 'Digitalizacija u Hrvatskoj: poslovni slučaj akvizicije marketinške agencije', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 26.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:514739

Bakija M. Digitalizacija u Hrvatskoj: poslovni slučaj akvizicije marketinške agencije [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2021 [pristupljeno 26.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:514739

M. Bakija, "Digitalizacija u Hrvatskoj: poslovni slučaj akvizicije marketinške agencije", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:514739