Bakija, M. (2021). Digitalizacija u Hrvatskoj: poslovni slučaj akvizicije marketinške agencije (Završni rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:514739
Bakija, Marina. "Digitalizacija u Hrvatskoj: poslovni slučaj akvizicije marketinške agencije." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:514739
Bakija, Marina. "Digitalizacija u Hrvatskoj: poslovni slučaj akvizicije marketinške agencije." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:514739
Bakija, M. (2021). 'Digitalizacija u Hrvatskoj: poslovni slučaj akvizicije marketinške agencije', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 28.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:514739
Bakija M. Digitalizacija u Hrvatskoj: poslovni slučaj akvizicije marketinške agencije [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2021 [pristupljeno 28.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:514739
M. Bakija, "Digitalizacija u Hrvatskoj: poslovni slučaj akvizicije marketinške agencije", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:514739