završni rad
Nacionalna turistička organizacija Japana - doprinos turizmu kroz Internet marketing
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2021. urn:nbn:hr:137:146994

Markuš, Lara
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Filozofski fakultet u Puli

Citirajte ovaj rad

Markuš, L. (2021). Nacionalna turistička organizacija Japana - doprinos turizmu kroz Internet marketing (Završni rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:146994

Markuš, Lara. "Nacionalna turistička organizacija Japana - doprinos turizmu kroz Internet marketing." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:146994

Markuš, Lara. "Nacionalna turistička organizacija Japana - doprinos turizmu kroz Internet marketing." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:146994

Markuš, L. (2021). 'Nacionalna turistička organizacija Japana - doprinos turizmu kroz Internet marketing', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 29.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:146994

Markuš L. Nacionalna turistička organizacija Japana - doprinos turizmu kroz Internet marketing [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2021 [pristupljeno 29.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:146994

L. Markuš, "Nacionalna turistička organizacija Japana - doprinos turizmu kroz Internet marketing", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:146994