Naslov Dropshipping modeli poslovanja
Naslov (engleski) Dropshipping Business Models
Autor Vesna Sijarto
Mentor Vanja Bevanda (mentor)
Član povjerenstva Katarina Kostelić (predsjednik povjerenstva)
Član povjerenstva Vanja Bevanda (član povjerenstva)
Član povjerenstva Goran Matošević (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Sveučilište Jurja Dobrile u Puli (Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković") Pula
Datum i država obrane 2021-09-20, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana DRUŠTVENE ZNANOSTI Ekonomija Poslovna informatika
Sažetak U ovome diplomskom radu definiran je i analiziran poslovni model dropshipping. U uvodnom dijelu definirani su predmet i cilj rada, istraživačke hipoteze, metode istraživanja koje su se koristile prilikom stvaranja ovoga rada, te struktura rada. Nakon toga slijedi poglavlje u kojem je definirana uloga poslovnog modela koji je ključan za stvaranja bilo kakvog novog poslovnog pothvata. U idućem poglavlju definirane su digitalne platforme koje za e-trgovinu predstavljaju softverske alate s posebnim
... Više karakteristikama za prodaju proizvoda online, a pritom svaka platforma za razvijanje web stranica pruža različite karakteristike. Drugim riječima platforme posreduju i omogućuju interakcije i razmjenu vrijednosti izmeĎu najmanje dvije
različite, ali meĎusobno ovisne grupe korisnika. Iako se razlikuju u poslovanju dropshipping i e-trgovina koriste iste platforme za svoje poslovanje. Zatim slijedi definiranje dropshipping poslovnog modela. Dropshipping kao poslovni model doživio je snažan rast 2010. godine i od tada njegova popularnost konstantno raste. No, ipak radi se o poslovnom modelu koji u Hrvatskoj nije znanstveno proučavan i koji, unatoč prednostima izravne distribucije i nije baš transparentan. Kako bi bolje razumjeli ovaj model provedeno je empirijsko istraživanje putem kojeg su ispitani stavovi i mišljenja kupaca i poslodavaca. Sakrij dio sažetka
Sažetak (engleski) The main aim of this master thesis is to define and analyse the dropshipping business model. The introductory part states the aims and objectives, hypotheses, research methods, and structure of the paper. The following chapter introduces a business model crucial to launching a new business venture. After that, digital platforms offering e-store solutions are presented, emphasising the different suite of tools that comes with each web development platform. In other words, these platforms
... Više mediate interactions and exchange of values between at least two different, yet mutually dependent, groups of users. Both dropshipping and e-store use the same platforms, even though these two models differ significantly. The chapter that
comes next defines the dropshipping business model. In 2010, dropshipping experienced rapid growth and has been growing steadily ever since. However, this business model has not been scientifically studied in Croatia and is, therefore, despite the advantages of direct distribution, not very transparent. To better understand this model, empirical research was conducted, examining the attitudes and opinions of customers and employers. Sakrij dio sažetka
Ključne riječi
poslovni modeli
digitalne platforme
dropshipping poslovni model
B2C
e-trgovina
Ključne riječi (engleski)
business model
digital platforms
dropshipping business model
B2C
eCommerce
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:137:474219
Studijski program Naziv: Poslovna ekonomija; smjerovi: Financijski management, Marketinško upravljanje, Management i poduzetništvo, Turizam i razvoj, Poslovna informatika, Informatički menadžment Smjer: Informatički menadžment Vrsta studija: sveučilišni Stupanj studija: diplomski Akademski / stručni naziv: magistar/magistra poslovne ekonomije (mag.oec.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Otvoreni pristup
Uvjeti korištenja
Datum i vrijeme pohrane 2022-06-03 08:49:00