prikaz prve stranice dokumenta Uloga javnog sektora u donošenju strategija komuniciranja
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Uloga javnog sektora u donošenju strategija komuniciranja
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2020. urn:nbn:hr:162:166309

Šarić, Ivana
Sveučilište u Zadru
Odjel za turizam i komunikacijske znanosti

Citirajte ovaj rad

Šarić, I. (2020). Uloga javnog sektora u donošenju strategija komuniciranja (Diplomski rad). Zadar: Sveučilište u Zadru. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:166309

Šarić, Ivana. "Uloga javnog sektora u donošenju strategija komuniciranja." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:166309

Šarić, Ivana. "Uloga javnog sektora u donošenju strategija komuniciranja." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:166309

Šarić, I. (2020). 'Uloga javnog sektora u donošenju strategija komuniciranja', Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, citirano: 23.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:166309

Šarić I. Uloga javnog sektora u donošenju strategija komuniciranja [Diplomski rad]. Zadar: Sveučilište u Zadru; 2020 [pristupljeno 23.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:166309

I. Šarić, "Uloga javnog sektora u donošenju strategija komuniciranja", Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, Zadar, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:166309