prikaz prve stranice dokumenta Kreiranje komunikacijskih kampanja na primjeru nacionalnih predsjedničkih izbora
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Kreiranje komunikacijskih kampanja na primjeru nacionalnih predsjedničkih izbora
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2020. urn:nbn:hr:162:873781

Sunđi, Matea
Sveučilište u Zadru
Odjel za turizam i komunikacijske znanosti

Citirajte ovaj rad

Sunđi, M. (2020). Kreiranje komunikacijskih kampanja na primjeru nacionalnih predsjedničkih izbora (Završni rad). Zadar: Sveučilište u Zadru. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:873781

Sunđi, Matea. "Kreiranje komunikacijskih kampanja na primjeru nacionalnih predsjedničkih izbora." Završni rad, Sveučilište u Zadru, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:873781

Sunđi, Matea. "Kreiranje komunikacijskih kampanja na primjeru nacionalnih predsjedničkih izbora." Završni rad, Sveučilište u Zadru, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:873781

Sunđi, M. (2020). 'Kreiranje komunikacijskih kampanja na primjeru nacionalnih predsjedničkih izbora', Završni rad, Sveučilište u Zadru, citirano: 20.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:873781

Sunđi M. Kreiranje komunikacijskih kampanja na primjeru nacionalnih predsjedničkih izbora [Završni rad]. Zadar: Sveučilište u Zadru; 2020 [pristupljeno 20.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:873781

M. Sunđi, "Kreiranje komunikacijskih kampanja na primjeru nacionalnih predsjedničkih izbora", Završni rad, Sveučilište u Zadru, Zadar, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:873781