diplomski rad
Utjecaj emocija na potrošačko ponašanje: preferencija tipa proizvoda
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2022. urn:nbn:hr:162:649653

Filipović, Ana
Sveučilište u Zadru
Odjel za psihologiju

Citirajte ovaj rad

Filipović, A. (2022). Utjecaj emocija na potrošačko ponašanje: preferencija tipa proizvoda (Diplomski rad). Zadar: Sveučilište u Zadru. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:649653

Filipović, Ana. "Utjecaj emocija na potrošačko ponašanje: preferencija tipa proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:649653

Filipović, Ana. "Utjecaj emocija na potrošačko ponašanje: preferencija tipa proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:649653

Filipović, A. (2022). 'Utjecaj emocija na potrošačko ponašanje: preferencija tipa proizvoda', Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, citirano: 05.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:649653

Filipović A. Utjecaj emocija na potrošačko ponašanje: preferencija tipa proizvoda [Diplomski rad]. Zadar: Sveučilište u Zadru; 2022 [pristupljeno 05.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:649653

A. Filipović, "Utjecaj emocija na potrošačko ponašanje: preferencija tipa proizvoda", Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, Zadar, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:649653