prikaz prve stranice dokumenta Krizno komunciranje i utjecaj medija na percepciju organizacije
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Krizno komunciranje i utjecaj medija na percepciju organizacije
Knin: Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, 2020. urn:nbn:hr:121:982606

Banovac, Antonela
Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu
Trgovinsko poslovanje s poduzetništvom

Institucijski repozitorij: Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu

Citirajte ovaj rad

Banovac, A. (2020). Krizno komunciranje i utjecaj medija na percepciju organizacije (Završni rad). Knin: Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:982606

Banovac, Antonela. "Krizno komunciranje i utjecaj medija na percepciju organizacije." Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:982606

Banovac, Antonela. "Krizno komunciranje i utjecaj medija na percepciju organizacije." Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:982606

Banovac, A. (2020). 'Krizno komunciranje i utjecaj medija na percepciju organizacije', Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, citirano: 28.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:982606

Banovac A. Krizno komunciranje i utjecaj medija na percepciju organizacije [Završni rad]. Knin: Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu; 2020 [pristupljeno 28.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:982606

A. Banovac, "Krizno komunciranje i utjecaj medija na percepciju organizacije", Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, Knin, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:982606