Mandić, L. (2024). Povezanost između sportskih performansi i marketinških inicijativa u sportu (Završni rad). Knin: Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:693927
Mandić, Lana. "Povezanost između sportskih performansi i marketinških inicijativa u sportu." Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:693927
Mandić, Lana. "Povezanost između sportskih performansi i marketinških inicijativa u sportu." Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:693927
Mandić, L. (2024). 'Povezanost između sportskih performansi i marketinških inicijativa u sportu', Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, citirano: 01.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:693927
Mandić L. Povezanost između sportskih performansi i marketinških inicijativa u sportu [Završni rad]. Knin: Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu; 2024 [pristupljeno 01.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:693927
L. Mandić, "Povezanost između sportskih performansi i marketinških inicijativa u sportu", Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, Knin, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:693927