Milas, A. (2017). ERGONOMSKO OBLIKOVANJE RADNOG MJESTA
OPERATERA U CALL CENTRU (Završni rad). Rijeka: Veleučilište u Rijeci. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:397120
Milas, Anita. "ERGONOMSKO OBLIKOVANJE RADNOG MJESTA
OPERATERA U CALL CENTRU." Završni rad, Veleučilište u Rijeci, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:397120
Milas, Anita. "ERGONOMSKO OBLIKOVANJE RADNOG MJESTA
OPERATERA U CALL CENTRU." Završni rad, Veleučilište u Rijeci, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:397120
Milas, A. (2017). 'ERGONOMSKO OBLIKOVANJE RADNOG MJESTA
OPERATERA U CALL CENTRU', Završni rad, Veleučilište u Rijeci, citirano: 23.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:397120
Milas A. ERGONOMSKO OBLIKOVANJE RADNOG MJESTA
OPERATERA U CALL CENTRU [Završni rad]. Rijeka: Veleučilište u Rijeci; 2017 [pristupljeno 23.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:397120
A. Milas, "ERGONOMSKO OBLIKOVANJE RADNOG MJESTA
OPERATERA U CALL CENTRU", Završni rad, Veleučilište u Rijeci, Rijeka, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:397120